Menu

Výběr klíčových slov na webu

10.4.2018 - Www
Výběr klíčových slov na webu

Správný výběr klíčových slov, jakož i tak jejich vhodné umístění může velice mnoho ovlivnit úspěšnost optimalizace vašeho webu pro vyhledávače na internetu. Proto je třeba se držet následujících bodů:
seo audit
1.       Analyzujte všechno to, co na svých webových stránkách nabízíte. Můžete si například sepsat seznam produktů a služeb, které jsou důležité pro vaše podnikání. A potom je následně seřaďte podle jejich důležitosti.
2.       Využívejte všech variant slov. Takže si vezměte do ruky váš seznam a zamyslete se nad všemi synonymy.
3.       Nevybírejte pro optimalizaci příliš obecná slova. Příliš obecná klíčová slova a fráze totiž mají několik úskalí. Za prvé bude nutné hodně moc úsilí, abyste dostali vaše webové stránky na přední pozice. A za druhé jsou tato obecná klíčová slova méně rentabilní. Obecná slova na vaše internetové stránky přivedou ty uživatele, kteří ještě pořádně nevědí, co vlastně hledají. Ti teprve zkoumají, co která stránka nabízí, až později se mohou rozhodnout, zda si u vás něco objednají.
4.       Optimalizujte na slovní spojení, protože uživatelé internetu jsou stále specifičtější a tudíž vědí, co tam hledají. Vaše klíčová slova můžete doplnit o přídavná jména, jako například levné ledničky, anebo rychlá půjčka. Zvolit můžete také místní názvy, jako třeba kadeřnictví v Brně.
5.       Nezapomínejte na značku. A navíc, kromě tohoto loga je třeba vložit také název vaší firmy. Roboti vyhledávačů totiž obrázky nevidí.
seo optimalizace
6.       Využívejte nástrojů, které jsou určené k práci s klíčovými slovy. Využitím například Google Adwords Keyword Tool můžete zjistit, kolik uživatelů internetu měsíčně vaše zadaná klíčová slova vyhledává, a rovněž jak jsou ta klíčová slova konkurenční. Je možné využít i dalších nástrojů, jako jsou Google Trends, Soovle nebo Übersuggest, u kterých není nutná registrace.