Menu

Hubnout se dá i tím, že budete dostatečně jíst

4.6.2019 - Životní styl
Hubnout se dá i tím, že budete dostatečně jíst

Dlouhodobě patří Česká republika k nejhůře hodnoceným zemím na světě, co se týká nezdravého životního stylu. Podle posledního výzkumu je dokonce na prvním místě ne příliš lichotivého žebříčku. Obézních lidí stále přibývá a svou zásluhu na tom má zejména nezdravé stravování, nadužívání alkoholu a kouření. Samozřejmě na sebe dlouho nedají čekat různé zdravotní problémy, které mohou být i velmi vážné a vyžádají si komplikovanou či dlouhou léčbu.

jablko

Situace však nemusí dojít ani tak daleko, jelikož někdy si člověk sám od sebe řekne, že už je toho dost a chce se sebou něco udělat. Tedy zhubnout. Mnoho diet zaručuje stoprocentní úspěch, samozřejmě bez jojo efektu. Kdo vyzkoušel, ví své. A také ví, že to není jen záležitost stravování, ale klíč k úspěchu je zejména v hlavě. Kdo není rozhodnut pro změnu, a to především trvalou, ten se za nějaký čas bude s dietou a hubnutím trápit znovu.

Jednou z metod, jak se dá efektivně, dlouhodobě a zdravě hubnout, je metoda stravování dle Antónie Mačingové. Jedná se o autorku několika knih o zdravém stravování a zejména změně životního stylu.

mrkev

Principem této metody je 28. denní detoxikační cyklus, který má organismus nastartovat k dalším pozitivním změnám. Cílem tedy není jen zhubnout a paní Mačingová se proto velmi brání označení „dieta“. Na tuto metodu existuje obrovská spousta pozitivních ohlasů zejména v tom ohledu, že kromě redukce tělesné hmotnosti, se podařilo lidem také vyzrát nad nejrůznějšími zdravotními obtížemi.

ovocný salát

Detoxikační program je založen na stravování se, zejména pro naše podmínky, přirozenými surovinami, upravenými tak, aby co nejméně zatěžovaly náš organismus. V jídelníčku se tedy často objevují jablka, mrkev, červená řepa, brokolice, kedluben, vlašské ořechy a podobně. Jídla se paradoxně často připravují na cibuli, osmažené na oleji, kdy právě tuky, jsou při hubnutí, dle Antónie Mačingové, potřené. Množství snězeného jídla je čistě na nás, kdo má tedy stále hlad, může si bez obav přidat. Důležitý je také dostatečný příjem tekutin, tedy spláchnutí pomyslných nečistot z organismu. Metoda je podrobně popsána v knize Najezte se do štíhlosti. Kniha obsahuje také jídelníček na celých dvacet osm dní a podrobné recepty.

2.0
01